3/6/08

Un Grosso Vafanculo

Σε όλους αυτούς που σου κολλάνε στις καφετέριες με ένα χαρτί που ξεκινάει λέγοντας : είμαι το παιδί που έδειξε το ALTER... Καταρχάς βγάζεις το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι βλέπω ΑLTER και μάλιστα κάθομαι και κοιτάω και τη μάπα σου ΚΑΙ ΤΗ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ, πράγμα που υποτιμά το γούστο μου. Έπειτα, περιμένεις να σου δώσω λεφτά επειδή δεν είσαι κοινός ζητιάνος, αλλά celebrity! Άντε σπάσε ρε μαλάκα!

Στους τύπους που κάθονται και αναλύουν τη χημική σύσταση του καφέ που τους σερβίρει η καφετέρια, γκρινιάζοντας συνεχώς. Φιλαράκι, άμα δε σ' αρέσει μην ξανάρθεις. Στην Ελλάδα ζούμε ΔΕΝ πάω στην καφετέρια για να πιω τον σπέσιαλ λαχταριστό καφέ. Πάω για την παρέα, την ατμόσφαιρα και τα βυζιά της σερβιτόρας. Άμα θες καλό καφέ τράβα σπίτι σου και φτιάξε. Θα σου κοστίσει και 2 ευρώ φθηνότερα. μαλάκα!

Στα ζώα που επειδή κάνανε κάνα δυο χρόνια στην Αγγλία παριστάνουν πως ξέχασαν τα
Ελληνικά. "Η pizza χθες είχε πολύ garlic, πως το λέτε εδώ?" Ξεχάσατε πως δεν έχετε ούτε lower και πήγατε Αγγλία γιατί αλλιώς θα ήσασταν κομμώτριες... (no offence στη συμπαθεστάτη τάξη των κομμωτριών).

Στους τύπους που άκουσαν τη διαφήμιση και έκοψαν το σταθερό τους και έχουν μόνο κινητό για οικονομία... Εμείς τι φταίμε ρε μαλάκες, οικονομία από την τσέπη μας θα κάνετε; Στους γιατρούς θα τα φάτε! Υπάνθρωποι!

Σ' αυτούς που στέλνουν mail από : "Άθληση και Υγεία", "Μy aegean" και κυρίως σ' αυτούς που στέλνουν για παρουσιάσεις διατριβών ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ! Ειστε SPAMMERS! Δεν αθλούμαι, από υγεία είμαι 50άρης τουλάχιστον, ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ τι εκδηλώσεις έχει η πολιτιστική εβδομάδα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗΣ, είστε πραγματικά καθυστερημένοι αν πιστεύετε πως θα πάρω ΠΛΟΙΟ για να πάω σε ένα ΑΛΛΟ ΝΗΣΙ για να δώ μια διατριβή για "ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΕ 429"!!! KAI ΔΕ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ MAIL MOY!

Σε όλες τις γκόμενες που έχουν πει "Θέλω να μείνουμε φίλοι", "Σε βλέπω φιλικά" κ.τ.λ. και νομίζουν ότι είμαστε ηλίθιοι. Επειδή ακριβώς ΕΙΜΑΣΤΕ ηλίθιοι, τα πιστεύουμε και μετά μένουμε μαλάκες. Βρείτε κάτι καλύτερο να πείτε...όπως π.χ. "Έχω αφήσει ανοιχτό το θερμοσίφωνα, αντίο για πάντα!"
καλύτερο είναι...

Στους τύπους που επειδή πλήρωσαν κάτι δεν παραδέχονται ποτέ ότι τελικά ήταν μούφα. Είναι σαν κατα λάθος να νοίκιασες ταινία του Αγγελόπουλου και να κάθεσαι να τη δεις μέχρι τέλους από πείσμα! Get Over It!

Στα κάγκουρες που αυτοαποκαλούνται κάγκουρες. Την παλεύετε καθόλου; Δεν έχω λόγια...

Στους κατεστραμένους που πιστεύουν ότι μπαίνοντας σε group του facebook τύπου "Ι care about children with cancer" με κάποιο μεταφυσικό τρόπο βοηθάνε... Αν από την άλλη δεν πιστεύουν πως βοηθάνε, είναι ακόμα πιο μαλάκες. Δηλαδή τι; εμεις που δε μπήκαμε είμαστε ΥΠΕΡ του καρκίνου?
Τρόμπες!....

Τέλος un grosso vafanculo στα κεφάλια (που πληρώνονται από τα δικά μου λεφτά που πάνε στην ΕΡΤ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ), που αποφάσισαν ότι η εκπομπή του Κούλογλου είχε "σαπίσει" και έπρεπε να σταματήσει.... καραlol καταστάσεις...


4 σχόλια:

JoaN είπε...

Δώωωωωσεεεεεεεεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

Γλυκέ μου Βορριά, γνωρίζοντας σε καλα τα τελευταια 5 σχεδον χρόνια 8α έλεγα οτι ποτέ δε σε έχω δει τόσο πικραμένο. Ελπίζω να αντιμετωπίζεις τους ανθρώπους με το ίδιο μένος το οποίο γράφεις, αλλιώς τα μισά σου λόγια θα χάνονται στο δρόμο και είναι κρίμα. Άρπαξε τα τσεκούρια και άρχισε. Με φιλικούς (πάντα) χαιρετισμούς, Ηρώ.

Atarax είπε...

Αγαπητή μου Ηρω,
όσον αφορά το "πικραμένος", δεν έχεις ιδέα... Το κειμενο αυτό δεν είναι τίποτα... Το έγραψα μετά από ένα ξενύχτι που περίμενα mail από την αγαπητή Ειρήνη και έπεφτα συνέχεια πάνω σε spam. κάνε υπομονή μέχρι τη μέρα της ορκομωσίας μου, που θα ανεβάσω ένα κειμενάκι (5-6 σελίδες word), με τίτλό "Η Πολιτισμική Πληροφορική σαν μια από τις κακές τέχνες".

Όσο για το πώς αντιμετωπίζω τους ανθρώπους, ένας σοφός άνθρωπος μου είπε σε πολύ μικρή ηλικία, πως στα γουρούνια πρέπει να είσαι δύο φορές γουρούνι. Μπορεί να μην το εφάρμοζα σε μεγάλο βαθμο μέχρι πρόσφατα, αλλα πλέον το κάνω, στο βαθμό τουλάχιστον που επιβάλλει ηα ξιοπρέπειά μου.

Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Atarax.den exw logia.apla MPRABO sou.nomizw oti to keimeno sou ekfrazei polu kosmo